ShopperPlusest la principale plateforme de commerceélectronique du Canada, fondée àMontréal (Canada) en 2008 par Jack, un despremiers employés. Après des annéesd'exploration approfondie et dedéveloppement continu, la société a établi unesérie de marques de CPD àcontact complet, multicanaux, rentables et innovantes,notamment desfournitures de bureau, des produits électroniques, des articles derangementpour maison, de la quincaillerie pour la cuisine et la salle de bain,desappareils de cuisine et de petits appareils ménagers, des fourniturespouranimaux de compagnie, des fournitures pour bébés et des produits depremièrenécessité, etc. Grâce à son propre site Web et à sa plateforme decommerceélectronique, Shopper+sertchaque année des millions de consommateurs canadiens. À Montréal, il y a un centre detraitement descommandes et son propre réseau de distribution. Il y a un centrede traitementà Vancouver, ainsiqu’uncentre de marchandises à Guangzhou, en Chine. La société a achevé lecycle d'investissement en capital de risque en août2021. Le centrede traitement des commandes de l'ouest de l'île de Montréal aégalement étéagrandi pour atteindre 250 000 pieds carrés (2,5 fois la tailledu centreprécédent). Entre-temps, un système robotisé de préparation descommandes pourl'entreposage intelligent est mis en place pour éliminer legoulotd'étranglement et positionner Shopper+ en première ligne.
Title: Office supplies B2B sales manager-Hybridworking model
Responsibilities: -Work with sales leadership to develop& execute sales strategies within markets and accounts -Create solutions with office suppliesproducts and services to meet the needs of small and medium organizationsacross Canada. -Research small to medium size businesses,prospect potential customers and find new leads in assigned territory -Identify and build relationships withdecision makers and key stakeholders, give solution-based presentations, selloffice supplies solutions to customers and close new deals with businesses inassigned territory -Increase market share through penetrationof products and developing a high value-added relationship with customers.
Requirements: -College degree of above in businessrelated discipline – Diploma or Degree preferred -Minimum 5 years of experience in sales ofoffice supplies to business customers; supervisory or management experiencepreferred -Superior consultative selling skills and negotiationskills with proven closing ability -Strong interpersonal and customerrelationship building skills -Strong verbal, written, and presentationskills Strong business and financial acumen -Self-starter, results oriented,a provenbackground of hitting and exceeding sales targets -Ability to function independently toachieve targets as well as work effectively in a team environment -Superior time management skills,adaptiveto an everchanging sales environment -Computer literacy, including abovecompetency in Excel, Word, Outlook & PowerPoint
What we offer -Competitive base pay and aggressive salescommission program -Health and Dental benefits -Opportunities to build and lead a team toexplore new markets -Hybrid working model,support for flexible working hours and remote work -A positive,supportive working environment